diff --git a/specifikace.md b/specifikace.md
index e9f1053..1d14f02 100644
--- a/specifikace.md
+++ b/specifikace.md
@@ -103,8 +103,8 @@ Iterujeme přes všechny asteroidy `asteroid` v **pořadí, v jakém byly přid
 - V případě kolize provedeme následující:
     - Spočítáme vzdálenost: `distance = euclidean_distance(asteroid, racer)`
     - Vektor k vytlačení závodníka: `vn = racer.position - asteroid.position`.
-    - Vzdálenost posunutí: `push_by = distance - (asteroid.radius + racer.radius)`.
-    - Posuneme závodníka: `racer.position -= (push_by * vn) / distance`.
+    - Vzdálenost posunutí: `push_by = (asteroid.radius + racer.radius) - distance`.
+    - Posuneme závodníka: `racer.position += (push_by * vn) / distance`.
     - **Přestaneme iterovat** přes asteroidy a posuneme se do další fáze podkroku (řešení kolize s okrajem mapy).
 
 Pokud by tedy loď kolidovala s více asteroidy, vyhodnotíme kolizi pouze s tím, který má nejnižší index.