From 48fa72a052a77c0c7bb911523b3c94209ad2093f Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jakub Pelc <jakub.pelc@email.cz> Date: Thu, 6 Mar 2025 10:24:24 +0100 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?Prohozen=C3=AD=20znam=C3=A9nek=20pro=20lep?= =?UTF-8?q?=C5=A1=C3=AD=20=C4=8Ditelnost?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- specifikace.md | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) diff --git a/specifikace.md b/specifikace.md index e9f1053..1d14f02 100644 --- a/specifikace.md +++ b/specifikace.md @@ -103,8 +103,8 @@ Iterujeme přes všechny asteroidy `asteroid` v **pořadí, v jakém byly přid - V případě kolize provedeme následující: - Spočítáme vzdálenost: `distance = euclidean_distance(asteroid, racer)` - Vektor k vytlačení závodníka: `vn = racer.position - asteroid.position`. - - Vzdálenost posunutí: `push_by = distance - (asteroid.radius + racer.radius)`. - - Posuneme závodníka: `racer.position -= (push_by * vn) / distance`. + - Vzdálenost posunutí: `push_by = (asteroid.radius + racer.radius) - distance`. + - Posuneme závodníka: `racer.position += (push_by * vn) / distance`. - **Přestaneme iterovat** přes asteroidy a posuneme se do další fáze podkroku (řešení kolize s okrajem mapy). Pokud by tedy loď kolidovala s více asteroidy, vyhodnotíme kolizi pouze s tím, který má nejnižší index.