From 48fa72a052a77c0c7bb911523b3c94209ad2093f Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jakub Pelc <jakub.pelc@email.cz>
Date: Thu, 6 Mar 2025 10:24:24 +0100
Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?Prohozen=C3=AD=20znam=C3=A9nek=20pro=20lep?=
 =?UTF-8?q?=C5=A1=C3=AD=20=C4=8Ditelnost?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit

---
 specifikace.md | 4 ++--
 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-)

diff --git a/specifikace.md b/specifikace.md
index e9f1053..1d14f02 100644
--- a/specifikace.md
+++ b/specifikace.md
@@ -103,8 +103,8 @@ Iterujeme přes všechny asteroidy `asteroid` v **pořadí, v jakém byly přid
 - V případě kolize provedeme následující:
     - Spočítáme vzdálenost: `distance = euclidean_distance(asteroid, racer)`
     - Vektor k vytlačení závodníka: `vn = racer.position - asteroid.position`.
-    - Vzdálenost posunutí: `push_by = distance - (asteroid.radius + racer.radius)`.
-    - Posuneme závodníka: `racer.position -= (push_by * vn) / distance`.
+    - Vzdálenost posunutí: `push_by = (asteroid.radius + racer.radius) - distance`.
+    - Posuneme závodníka: `racer.position += (push_by * vn) / distance`.
     - **Přestaneme iterovat** přes asteroidy a posuneme se do další fáze podkroku (řešení kolize s okrajem mapy).
 
 Pokud by tedy loď kolidovala s více asteroidy, vyhodnotíme kolizi pouze s tím, který má nejnižší index.