Na podlaze se nachází sesypaný hrách s popelem a mezi tím poskakuje několik holoubků a vrabčáků. Chtějí Popelce pomoct vysbírat všechen hrách. Pro každou kuličku hrachu chceme zjistit, zda ji nějaký ptáček dokáže sezobnout a přenést do ošatky. Holoubci i vrabčáci se však pohybují každý jinak. Vrabčáci poskakují rovně dopředu, dozadu, doleva i doprava, zato holoubci chodí šikmo do všech čtyř stran.

Celou situaci si lze představit jako rozmístění figurek na šachovnici. Holoubci představují černé střelce, vrabčáci černé věže a kuličky hrachu pak bílé pěšáky. Pro každou bílou figurku chceme zjistit, zda ji dokážeme v jednom tahu nějakou černou figurkou vyhodit.

Formát vstupu: Na prvním řádku vstupu se nachází dvě čísla B a C, a to počet kuliček hrachu (neboli bílých figurek) a počet ptáčků (neboli černých figurek). Na dalších B řádcích se nachází souřadnice kuliček hrachu jako dvojice čísel oddělených mezerou, číslo řádku a číslo sloupce udávajících, kde se kulička nachází. Na dalších C řádcích se pak nachází pozice ptáčků – každý takový řádek obsahuje znak H nebo V a dvojici čísel udávajících řádek a sloupec, kde ptáček stojí (opět vše oddělené mezerami). Znak H značí holoubka (pohybuje se jako střelec) a znak V vrabčáka (pohybuje se jako věž). Figurky na vstupu mohou být seřazené náhodně.

Formát výstupu: Na B řádků výstupu vypište (ve stejném pořadí, jako na vstupu) pro každou kuličku hrachu ANO nebo NE podle toho, jestli existuje nějaký holoubek nebo vrabčák, který může tuto kuličku hrachu jedním tahem sezobnout.

Ukázkový vstup:
4 3
0 1
0 2
0 3
2 2
V 0 0
H 1 3
V 3 3
Ukázkový výstup:
ANO
ANO
NE
ANO
Šachovnice s příkladem
Poznámka: Všimněte si, že stejnou černou figurkou (střelcem) můžeme vzít dva bílé pěšce. Naopak bílého pěšce vpravo nahoře nemůžeme vzít ani spodní věží (v cestě stojí střelec), ani levou věží (v cestě stojí jiné bílé figurky).