You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.
This repo is archived. You can view files and clone it, but cannot push or open issues/pull-requests.

264 lines
8.6 KiB

{
"tasks": [
{
"id": "start",
"type": "text",
"requires": [],
"comment": "úvodní kecy o tom, jak to celé funguje"
},
{
"id": "jak-resit-ulohy",
"type": "text",
"requires": [
"start"
],
"comment": "kecy o tom, jak se může řešit taková úloha"
},
{
"id": "31-Z1-1",
"type": "open-data",
"requires": [
"jak-resit-ulohy"
],
"comment": "úloha s odčítáním času"
},
{
"id": "26-Z1-1",
"type": "open-data",
"comment": "Kevin a magnety - triviální, lineární průchod pole",
"requires": [
"jak-resit-ulohy"
]
},
{
"id": "26-Z2-1",
"type": "open-data",
"comment": "Had z domina - triviální, linerání průchod pole a počítání, na kolika místech platí podmínka, vyžaduje práci se dvojicemi",
"requires": [
"26-Z1-1"
]
},
{
"id": "27-Z2-1",
"type": "open-data",
"comment": "Závorky z cereálií - 2 průchody pole, závorky",
"requires": [
"26-Z1-1"
]
},
{
"id": "26-Z1-2",
"type": "open-data",
"comment": "Piškvorky - detekce vítězství v piškvorkách, procházení 2D pole v různych směrech",
"requires": [
"26-Z4-3"
]
},
{
"id": "26-Z4-3",
"type": "open-data",
"comment": "Hra Othello - link na 26-Z1-2, procházení 2D pole po různých směrech",
"requires": [
"26-Z1-1"
]
},
{
"id": "29-Z3-1",
"type": "open-data",
"comment": "Želva na dvorku — spíš triviální, netriviální udělat efektivně (ale asi to není třeba pro úspěch), volně navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 2D souřadnicích, invalidní příkazy (směrem do překážky) ignorujeme",
"requires": [
"26-Z4-3"
]
},
{
"id": "31-Z1-4",
"type": "open-data",
"comment": "2D pole (až na poslední vstup), hešování (piškvorky) - navazuje na 26-Z1-2",
"requires": [
"26-Z4-3"
]
},
{
"id": "29-Z1-1",
"type": "open-data",
"comment": "Kevinova želva — triviální, průchod po 2D souřadnicích",
"requires": [
"jak-resit-ulohy"
]
},
{
"id": "29-Z2-1",
"type": "open-data",
"comment": "Krocení zlé želvy — triviální, průchod po 2D souřadnicích, přímo navazuje na 29-Z1-1",
"requires": [
"29-Z1-1"
]
},
{
"id": "29-Z4-3",
"type": "open-data",
"comment": "Želva v akváriu — malej voser, triviální, přímo navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 3D souřadnicích",
"requires": [
"29-Z1-1",
"29-Z2-1"
]
},
{
"id": "26-Z2-4",
"type": "open-data",
"comment": "Životně důležitá úloha - dostanu pole čísel, potřebuju v něm najít pravidelně se opakující výskyty hodnot, relativně složitá práce s poli, dvojcemi apod.",
"requires": []
},
{
"id": "29-Z1-3",
"type": "open-data",
"comment": "Petrova statistika — ne úplně triviální, tvorba histogramu z pole",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z2-2",
"type": "open-data",
"comment": "SADO - triviální, procházení celých čísel v intervalu a kontrola podmínky",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z3-3",
"type": "open-data",
"comment": "Hádanka - triky s dělitelností devíti a rozkladem čísel, docela hard teorie",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z4-1",
"type": "open-data",
"comment": "Vražedná čísla- WTF, teorie čísel, hard as fuck, divný",
"requires": []
},
{
"id": "29-Z3-3",
"type": "open-data",
"comment": "Šestková čísla — mega voser implementovat, spíš matematická úloha, převod dešitkových čísel do hacknutých římských",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z1-3",
"type": "open-data",
"comment": "Zamilovaný dopis - triviální, procházení stringů po znacích a kontrola podmínek",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z2-3",
"type": "open-data",
"comment": "Šifrovaná zpráva - práce s řetězci, hledání mapování mezi písmenky (substitučka) a validace, že jinde substitučka funguje",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z3-2",
"type": "open-data",
"comment": "Čarodějova šifra - šifrování mřížkou, práce se stringy, rotace matice, vhodné na code review?, docela hard",
"requires": []
},
{
"id": "29-Z3-2","type": "open-data",
"comment": "Písemka z angličtiny — voser implementovat, easy dřevorubecký řešení, optimálně trie, což na Z IMHO hard",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z1-4","type": "open-data",
"comment": "Hroch v jezeře - BFS či jiné prohledávání, počítání velikosti komponent v 2D poli, ",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z4-4","type": "open-data",
"comment": "Hlídači v labyrintu - policajti hlídající na grafu, konkrétně na stromě, rekurze, technicky asi až DP",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z3-4","type": "open-data",
"comment": "Tvar labyrintu - nejdelší cesta ve stromě, graf",
"requires": []
},
{
"id": "29-Z1-4","type": "open-data",
"comment": "Zuzčin výlet — DFS (topologické pořadí)",
"requires": []
},
{
"id": "31-Z1-2","type": "open-data",
"comment": "BFS (šachovnice, custom figurka, nejkratší cesta) ",
"requires": []
},
{
"id": "31-Z3-2","type": "open-data",
"comment": "DFS (hledání cesty v grafu po písmenech)",
"requires": []
},
{
"id": "31-Z3-3","type": "open-data",
"comment": "barvení bipartitního grafu (hledání partit), na vstupu hrany",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z4-2","type": "open-data",
"comment": "Sbírání vajíček - hledení mediánu, musí se to ale vymyslet, nejkratší cesta při chození tam a zpět",
"requires": []
},
{
"id": "26-Z3-1","type": "open-data",
"comment": "Zámky labyrintu - hromada ifů, vhodné možná na code review, hledání čísla z trojice takového, že je trojice aritmetrická posloupnost",
"requires": []
}
],
"clusters": {
"Triviální výpočet": [
"31-Z1-1"
],
"Triviální průchod 1D pole": [
"26-Z1-1",
"26-Z1-1",
"26-Z1-1"
],
"Triviální průchody 2D pole": [
"26-Z1-2",
"26-Z4-3",
"29-Z3-1",
"31-Z1-4"
],
"Želvy": [
"29-Z1-1",
"29-Z2-1",
"29-Z4-3"
],
"Komplexnější práce s poli": [
"26-Z2-4",
"29-Z1-3"
],
"Práce s čísly": [
"26-Z2-2",
"26-Z3-3",
"26-Z4-1"
],
"Práce s řetězci": [
"26-Z1-3",
"26-Z2-3",
"26-Z3-2",
"29-Z3-2"
],
"Grafy": [
"26-Z1-4",
"26-Z4-4",
"26-Z3-4",
"29-Z1-4",
"31-Z1-2",
"31-Z3-2",
"31-Z3-3"
],
"Voser": [
"26-Z3-1",
"29-Z3-3"
],
"Nápad": [
"26-Z4-2"
]
}
}