"comment":"úvodní kecy o tom, jak to celé funguje"
},
{
"id":"jak-resit-ulohy",
"type":"text",
"requires":[
"start"
],
"comment":"kecy o tom, jak se může řešit taková úloha",
"title":"Jak řešit úlohy?",
"htmlContent":""
},
{
"id":"31-Z1-1",
"type":"open-data",
"requires":[
"jak-resit-ulohy"
],
"comment":"úloha s odčítáním času"
},
{
"id":"26-Z1-1",
"type":"open-data",
@ -32,22 +8,6 @@
"jak-resit-ulohy"
]
},
{
"id":"26-Z2-1",
"type":"open-data",
"comment":"Had z domina - triviální, linerání průchod pole a počítání, na kolika místech platí podmínka, vyžaduje práci se dvojicemi",
"requires":[
"26-Z1-1"
]
},
{
"id":"27-Z2-1",
"type":"open-data",
"comment":"Závorky z cereálií - 2 průchody pole, závorky",
"requires":[
"26-Z1-1"
]
},
{
"id":"26-Z1-2",
"type":"open-data",
@ -57,53 +17,36 @@
]
},
{
"id":"26-Z4-3",
"type":"open-data",
"comment":"Hra Othello - link na 26-Z1-2, procházení 2D pole po různých směrech",
"requires":[
"26-Z1-1"
]
},
{
"id":"29-Z3-1",
"id":"26-Z1-3",
"type":"open-data",
"comment":"Želva na dvorku — spíš triviální, netriviální udělat efektivně (ale asi to není třeba pro úspěch), volně navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 2D souřadnicích, invalidní příkazy (směrem do překážky) ignorujeme",
"requires":[
"26-Z4-3"
]
"comment":"Zamilovaný dopis - triviální, procházení stringů po znacích a kontrola podmínek",
"requires":[]
},
{
"id":"31-Z1-4",
"id":"26-Z1-4",
"type":"open-data",
"comment":"2D pole (až na poslední vstup), hešování (piškvorky) - navazuje na 26-Z1-2",
"requires":[
"26-Z4-3"
]
"comment":"Hroch v jezeře - BFS či jiné prohledávání, počítání velikosti komponent v 2D poli, ",
"requires":[]
},
{
"id":"29-Z1-1",
"id":"26-Z2-1",
"type":"open-data",
"comment":"Kevinova želva — triviální, průchod po 2D souřadnicích",
"comment":"Had z domina - triviální, linerání průchod pole a počítání, na kolika místech platí podmínka, vyžaduje práci se dvojicemi",
"requires":[
"jak-resit-ulohy"
"26-Z1-1"
]
},
{
"id":"29-Z2-1",
"id":"26-Z2-2",
"type":"open-data",
"comment":"Krocení zlé želvy — triviální, průchod po 2D souřadnicích, přímo navazuje na 29-Z1-1",
"requires":[
"29-Z1-1"
]
"comment":"SADO - triviální, procházení celých čísel v intervalu a kontrola podmínky",
"requires":[]
},
{
"id":"29-Z4-3",
"id":"26-Z2-3",
"type":"open-data",
"comment":"Želva v akváriu — malej voser, triviální, přímo navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 3D souřadnicích",
"requires":[
"29-Z1-1",
"29-Z2-1"
]
"comment":"Šifrovaná zpráva - práce s řetězci, hledání mapování mezi písmenky (substitučka) a validace, že jinde substitučka funguje",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z2-4",
@ -112,15 +55,15 @@
"requires":[]
},
{
"id":"29-Z1-3",
"id":"26-Z3-1",
"type":"open-data",
"comment":"Petrova statistika — ne úplně triviální, tvorba histogramu z pole",
"comment":"Zámky labyrintu - hromada ifů, vhodné možná na code review, hledání čísla z trojice takového, že je trojice aritmetrická posloupnost",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z2-2",
"id":"26-Z3-2",
"type":"open-data",
"comment":"SADO - triviální, procházení celých čísel v intervalu a kontrola podmínky",
"comment":"Čarodějova šifra - šifrování mřížkou, práce se stringy, rotace matice, vhodné na code review?, docela hard",
"requires":[]
},
{
@ -129,6 +72,12 @@
"comment":"Hádanka - triky s dělitelností devíti a rozkladem čísel, docela hard teorie",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z3-4",
"type":"open-data",
"comment":"Tvar labyrintu - nejdelší cesta ve stromě, graf",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z4-1",
"type":"open-data",
@ -136,65 +85,112 @@
"requires":[]
},
{
"id":"29-Z3-3",
"id":"26-Z4-2",
"type":"open-data",
"comment":"Šestková čísla — mega voser implementovat, spíš matematická úloha, převod dešitkových čísel do hacknutých římských",
"comment":"Sbírání vajíček - hledení mediánu, musí se to ale vymyslet, nejkratší cesta při chození tam a zpět",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z1-3",
"id":"26-Z4-3",
"type":"open-data",
"comment":"Zamilovaný dopis - triviální, procházení stringů po znacích a kontrola podmínek",
"requires":[]
"comment":"Hra Othello - link na 26-Z1-2, procházení 2D pole po různých směrech",
"requires":[
"26-Z1-1"
]
},
{
"id":"26-Z2-3",
"id":"26-Z4-4",
"type":"open-data",
"comment":"Šifrovaná zpráva - práce s řetězci, hledání mapování mezi písmenky (substitučka) a validace, že jinde substitučka funguje",
"comment":"Hlídači v labyrintu - policajti hlídající na grafu, konkrétně na stromě, rekurze, technicky asi až DP",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z3-2",
"id":"27-Z2-1",
"type":"open-data",
"comment":"Čarodějova šifra - šifrování mřížkou, práce se stringy, rotace matice, vhodné na code review?, docela hard",
"requires":[]
"comment":"Závorky z cereálií - 2 průchody pole, závorky",
"requires":[
"26-Z1-1"
]
},
{
"id":"29-Z3-2",
"id":"29-Z1-1",
"type":"open-data",
"comment":"Písemka z angličtiny — voser implementovat, easy dřevorubecký řešení, optimálně trie, což na Z IMHO hard",
"requires":[]
"comment":"Kevinova želva — triviální, průchod po 2D souřadnicích",
"requires":[
"jak-resit-ulohy"
]
},
{
"id":"26-Z1-4",
"id":"29-Z1-3",
"type":"open-data",
"comment":"Hroch v jezeře - BFS či jiné prohledávání, počítání velikosti komponent v 2D poli, ",
"comment":"Petrova statistika — ne úplně triviální, tvorba histogramu z pole",
"requires":[]
},
{
"id":"26-Z4-4",
"id":"29-Z1-4",
"type":"open-data",
"comment":"Hlídači v labyrintu - policajti hlídající na grafu, konkrétně na stromě, rekurze, technicky asi až DP",
"comment":"Tvar labyrintu - nejdelší cesta ve stromě, graf",
"comment":"Krocení zlé želvy — triviální, průchod po 2D souřadnicích, přímo navazuje na 29-Z1-1",
"requires":[
"29-Z1-1"
]
},
{
"id":"29-Z3-1",
"type":"open-data",
"comment":"Želva na dvorku — spíš triviální, netriviální udělat efektivně (ale asi to není třeba pro úspěch), volně navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 2D souřadnicích, invalidní příkazy (směrem do překážky) ignorujeme",
"requires":[
"26-Z4-3"
]
},
{
"id":"29-Z3-2",
"type":"open-data",
"comment":"Písemka z angličtiny — voser implementovat, easy dřevorubecký řešení, optimálně trie, což na Z IMHO hard",