{ "tasks": [ { "id": "26-Z1-1", "type": "open-data", "comment": "Kevin a magnety - triviální, lineární průchod pole", "requires": [ "jak-resit-ulohy", "label-1d-pole" ] }, { "id": "26-Z1-2", "type": "open-data", "comment": "Piškvorky - detekce vítězství v piškvorkách, procházení 2D pole v různych směrech", "requires": [ "26-Z4-3" ] }, { "id": "26-Z1-3", "type": "open-data", "comment": "Zamilovaný dopis - triviální, procházení stringů po znacích a kontrola podmínek", "requires": [] }, { "id": "26-Z1-4", "type": "open-data", "comment": "Hroch v jezeře - BFS či jiné prohledávání, počítání velikosti komponent v 2D poli, ", "requires": [] }, { "id": "26-Z2-1", "type": "open-data", "comment": "Had z domina - triviální, linerání průchod pole a počítání, na kolika místech platí podmínka, vyžaduje práci se dvojicemi", "requires": [ "26-Z1-1" ] }, { "id": "26-Z2-2", "type": "open-data", "comment": "SADO - triviální, procházení celých čísel v intervalu a kontrola podmínky", "requires": [] }, { "id": "26-Z2-3", "type": "open-data", "comment": "Šifrovaná zpráva - práce s řetězci, hledání mapování mezi písmenky (substitučka) a validace, že jinde substitučka funguje", "requires": [] }, { "id": "26-Z2-4", "type": "open-data", "comment": "Životně důležitá úloha - dostanu pole čísel, potřebuju v něm najít pravidelně se opakující výskyty hodnot, relativně složitá práce s poli, dvojcemi apod.", "requires": [] }, { "id": "26-Z3-1", "type": "open-data", "comment": "Zámky labyrintu - hromada ifů, vhodné možná na code review, hledání čísla z trojice takového, že je trojice aritmetrická posloupnost", "requires": [] }, { "id": "26-Z3-2", "type": "open-data", "comment": "Čarodějova šifra - šifrování mřížkou, práce se stringy, rotace matice, vhodné na code review?, docela hard", "requires": [] }, { "id": "26-Z3-3", "type": "open-data", "comment": "Hádanka - triky s dělitelností devíti a rozkladem čísel, docela hard teorie", "requires": [] }, { "id": "26-Z3-4", "type": "open-data", "comment": "Tvar labyrintu - nejdelší cesta ve stromě, graf", "requires": [] }, { "id": "26-Z4-1", "type": "open-data", "comment": "Vražedná čísla- WTF, teorie čísel, hard as fuck, divný", "requires": [] }, { "id": "26-Z4-2", "type": "open-data", "comment": "Sbírání vajíček - hledení mediánu, musí se to ale vymyslet, nejkratší cesta při chození tam a zpět", "requires": [] }, { "id": "26-Z4-3", "type": "open-data", "comment": "Hra Othello - link na 26-Z1-2, procházení 2D pole po různých směrech", "requires": [ "26-Z1-1", "label-2d-pole" ] }, { "id": "26-Z4-4", "type": "open-data", "comment": "Hlídači v labyrintu - policajti hlídající na grafu, konkrétně na stromě, rekurze, technicky asi až DP", "requires": [] }, { "id": "27-Z2-1", "type": "open-data", "comment": "Závorky z cereálií - 2 průchody pole, závorky", "requires": [ "26-Z1-1" ] }, { "id": "29-Z1-1", "type": "open-data", "comment": "Kevinova želva — triviální, průchod po 2D souřadnicích", "requires": [ "jak-resit-ulohy", "label-zelvy" ] }, { "id": "29-Z1-3", "type": "open-data", "comment": "Petrova statistika — ne úplně triviální, tvorba histogramu z pole", "requires": [] }, { "id": "29-Z1-4", "type": "open-data", "comment": "Zuzčin výlet — DFS (topologické pořadí)", "requires": [] }, { "id": "29-Z2-1", "type": "open-data", "comment": "Krocení zlé želvy — triviální, průchod po 2D souřadnicích, přímo navazuje na 29-Z1-1", "requires": [ "29-Z1-1" ] }, { "id": "29-Z3-1", "type": "open-data", "comment": "Želva na dvorku — spíš triviální, netriviální udělat efektivně (ale asi to není třeba pro úspěch), volně navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 2D souřadnicích, invalidní příkazy (směrem do překážky) ignorujeme", "requires": [ "26-Z4-3" ] }, { "id": "29-Z3-2", "type": "open-data", "comment": "Písemka z angličtiny — voser implementovat, easy dřevorubecký řešení, optimálně trie, což na Z IMHO hard", "requires": [] }, { "id": "29-Z3-3", "type": "open-data", "comment": "Šestková čísla — mega voser implementovat, spíš matematická úloha, převod dešitkových čísel do hacknutých římských", "requires": [] }, { "id": "29-Z4-3", "type": "open-data", "comment": "Želva v akváriu — malej voser, triviální, přímo navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 3D souřadnicích", "requires": [ "29-Z1-1", "29-Z2-1" ] }, { "id": "31-Z1-1", "type": "open-data", "requires": [ "jak-resit-ulohy" ], "comment": "úloha s odčítáním času" }, { "id": "31-Z1-2", "type": "open-data", "comment": "BFS (šachovnice, custom figurka, nejkratší cesta) ", "requires": [] }, { "id": "31-Z1-4", "type": "open-data", "comment": "2D pole (až na poslední vstup), hešování (piškvorky) - navazuje na 26-Z1-2", "requires": [ "26-Z4-3" ] }, { "id": "31-Z3-2", "type": "open-data", "comment": "DFS (hledání cesty v grafu po písmenech)", "requires": [] }, { "id": "31-Z3-3", "type": "open-data", "comment": "barvení bipartitního grafu (hledání partit), na vstupu hrany", "requires": [] }, { "id": "jak-resit-ulohy", "type": "text", "requires": [ "start" ], "comment": "kecy o tom, jak se může řešit taková úloha", "title": "Jak řešit úlohy?", "htmlContent": "" }, { "id": "label-1d-pole", "type": "label", "comment": "...", "requires": [], "title": "1D pole", "rotationAngle": 337 }, { "id": "label-2d-pole", "type": "label", "comment": "...", "requires": [], "title": "2D pole", "rotationAngle": 340 }, { "id": "label-uvod", "type": "label", "comment": "...", "requires": [], "title": "Úvod" }, { "id": "label-zelvy", "type": "label", "comment": "...", "requires": [], "title": "Želvy", "rotationAngle": 43 }, { "id": "start", "type": "text", "requires": [ "label-uvod" ], "comment": "úvodní kecy o tom, jak to celé funguje", "title": "Start", "htmlContent": "
Aktuálně je celý projekt v BETA režimu. Pokud najdeš libovolnou chybu nebo pokud Tě napadá, že by se dalo cokoliv vylepšit (a ideálně jak), dej prosím vědět Vaškovi a Standovi. Díky!
Pokud tě napadá, jak by se tento projekt mohl jmenovat, dej nám vědět!
Něco se můžeš naučit a z toho můžeš mít dobrý pocit. Nic jiného teď neslibujeme. Splnit zde úlohu je to samé jako splnit ji ve cvičišti. Navíc ono k úlohám jsou většinou přístupná vzorová řešení, takže soutěžit zde nedává moc smysl.
" } ], "clusters": { "Triviální výpočet": [ "31-Z1-1" ], "Triviální průchod 1D pole": [ "26-Z1-1", "26-Z1-1", "26-Z1-1" ], "Triviální průchody 2D pole": [ "26-Z1-2", "26-Z4-3", "29-Z3-1", "31-Z1-4" ], "Želvy": [ "29-Z1-1", "29-Z2-1", "29-Z4-3" ], "Komplexnější práce s poli": [ "26-Z2-4", "29-Z1-3" ], "Práce s čísly": [ "26-Z2-2", "26-Z3-3", "26-Z4-1" ], "Práce s řetězci": [ "26-Z1-3", "26-Z2-3", "26-Z3-2", "29-Z3-2" ], "Grafy": [ "26-Z1-4", "26-Z4-4", "26-Z3-4", "29-Z1-4", "31-Z1-2", "31-Z3-2", "31-Z3-3" ], "Voser": [ "26-Z3-1", "29-Z3-3" ], "Nápad": [ "26-Z4-2" ] }, "positions": { "26-Z1-1": [ -86.4374292583939, 114.1704716787137 ], "26-Z1-2": [ -324, 235 ], "26-Z1-3": [ -464, -196 ], "26-Z1-4": [ 400, -203 ], "26-Z2-1": [ -115, 184 ], "26-Z2-2": [ -278, -162 ], "26-Z2-3": [ -320.2744362098852, -72.1967458848867 ], "26-Z2-4": [ 575, -111 ], "26-Z3-1": [ 446, -160 ], "26-Z3-2": [ 644.167217052611, -0.4551191547699971 ], "26-Z3-3": [ 485, -81 ], "26-Z3-4": [ -480.95284944300494, 29.587091058893556 ], "26-Z4-1": [ -551.4441557449455, -38.58561957493338 ], "26-Z4-2": [ -633.6757896792913, 1.4284188628810082 ], "26-Z4-3": [ -220.83782675574338, 190.72741511636147 ], "26-Z4-4": [ 471, -114 ], "27-Z2-1": [ -30, 181 ], "29-Z1-1": [ 154, 199 ], "29-Z1-3": [ -442.93377199520177, -73.3461550905827 ], "29-Z1-4": [ 554.2061258687584, -44.42093615098819 ], "29-Z2-1": [ 259, 272 ], "29-Z3-1": [ -158, 276 ], "29-Z3-2": [ -368.51198400620785, 1.6854832115582556 ], "29-Z3-3": [ 470, -213 ], "29-Z4-3": [ 164, 364 ], "31-Z1-1": [ 295, 119 ], "31-Z1-2": [ -360, -205 ], "31-Z1-4": [ -245, 284 ], "31-Z3-2": [ -398, -139 ], "31-Z3-3": [ 514.5773720938831, 41.05028681292239 ], "jak-resit-ulohy": [ 88, -5 ], "label-1d-pole": [ -115, 80 ], "label-2d-pole": [ -294, 173 ], "label-uvod": [ 82, -128 ], "label-zelvy": [ 188, 166 ], "start": [ 83, -87 ] } }