26. a 29. ročník Triviální výpočet 31-Z1-1: triviální (odčítání času) Triviální průchod 1D pole {"id": "26-Z1-1", "comment": "Kevin a magnety - triviální, lineární průchod pole"}, {"id": "26-Z2-1", "comment": "Had z domina - triviální, linerání průchod pole a počítání, na kolika místech platí podmínka, vyžaduje práci se dvojicemi"}, {"id": "27-Z2-1", "comment": "Závorky z cereálií - 2 průchody pole, závorky"}, Triviální průchody 2D pole {"id": "26-Z1-2", "comment": "Piškvorky - detekce vítězství v piškvorkách, procházení 2D pole v různych směrech", "requires": []}, {"id": "26-Z4-3", "comment": "Hra Othello - link na 26-Z1-2, procházení 2D pole po různých směrech", "requires": []}, {"id": "29-Z3-1", "comment": "Želva na dvorku — spíš triviální, netriviální udělat efektivně (ale asi to není třeba pro úspěch), volně navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 2D souřadnicích, invalidní příkazy (směrem do překážky) ignorujeme", "requires": []}, {"id": "31-Z1-4", "comment": "2D pole (až na poslední vstup), hešování (piškvorky) - navazuje na 26-Z1-2", "requires": []}, Želvy {"id": "29-Z1-1", "comment": "Kevinova želva — triviální, průchod po 2D souřadnicích", "requires": []}, {"id": "29-Z2-1", "comment": "Krocení zlé želvy — triviální, průchod po 2D souřadnicích, přímo navazuje na 29-Z1-1", "requires": []}, {"id": "29-Z4-3", "comment": "Želva v akváriu — malej voser, triviální, přímo navazuje na 29-Z2-1 a 29-Z1-1, průchod po 3D souřadnicích", "requires": []}, Komplexnější práce s poli {"id": "26-Z2-4", "comment":"Životně důležitá úloha - dostanu pole čísel, potřebuju v něm najít pravidelně se opakující výskyty hodnot, relativně složitá práce s poli, dvojcemi apod.", "requires":[]}, {"id": "29-Z1-3", "comment":"Petrova statistika — ne úplně triviální, tvorba histogramu z pole", "requires":[]}, Práce s čísly {"id": "26-Z2-2", "comment": "SADO - triviální, procházení celých čísel v intervalu a kontrola podmínky", "requires": []}, {"id": "26-Z3-3", "comment": "Hádanka - triky s dělitelností devíti a rozkladem čísel, docela hard teorie", "requires": []}, {"id": "26-Z4-1", "comment": "Vražedná čísla- WTF, teorie čísel, hard as fuck, divný", "requires": []}, {"id": "29-Z3-3", "comment": "Šestková čísla — mega voser implementovat, spíš matematická úloha, převod dešitkových čísel do hacknutých římských", "requires": []}, Práce s řetězci {"id": "26-Z1-3", "comment": "Zamilovaný dopis - triviální, procházení stringů po znacích a kontrola podmínek", "requires":[]}, {"id": "26-Z2-3", "comment": "Šifrovaná zpráva - práce s řetězci, hledání mapování mezi písmenky (substitučka) a validace, že jinde substitučka funguje", "requires":[]}, {"id": "26-Z3-2", "comment": "Čarodějova šifra - šifrování mřížkou, práce se stringy, rotace matice, vhodné na code review?, docela hard", "requires":[]}, {"id": "29-Z3-2", "comment": "Písemka z angličtiny — voser implementovat, easy dřevorubecký řešení, optimálně trie, což na Z IMHO hard", "requires":[]}, Grafy {"id": "26-Z1-4", "comment": "Hroch v jezeře - BFS či jiné prohledávání, počítání velikosti komponent v 2D poli, ", "requires":[]}, {"id": "26-Z4-4", "comment": "Hlídači v labyrintu - policajti hlídající na grafu, konkrétně na stromě, rekurze, technicky asi až DP", "requires":[]}, {"id": "26-Z3-4", "comment": "Tvar labyrintu - nejdelší cesta ve stromě, graf", "requires":[]}, {"id": "29-Z1-4", "comment": "Zuzčin výlet — DFS (topologické pořadí)", "requires":[]}, {"id": "31-Z1-2", "comment": "BFS (šachovnice, custom figurka, nejkratší cesta) ", "requires":[]}, {"id": "31-Z3-2", "comment": "DFS (hledání cesty v grafu po písmenech)", "requires":[]}, {"id": "31-Z3-3", "comment": "barvení bipartitního grafu (hledání partit), na vstupu hrany", "requires":[]}, Nápad {"id": "26-Z4-2", "comment": "Sbírání vajíček - hledení mediánu, musí se to ale vymyslet, nejkratší cesta při chození tam a zpět", "requires": []}, Voser {"id": "26-Z3-1", "comment": "Zámky labyrintu - hromada ifů, vhodné možná na code review, hledání čísla z trojice takového, že je trojice aritmetrická posloupnost", "requires": []}, -------- ODZHORA POCAD PREBUSENO DO tasks.json -------- 29-Z1-2 — Sářiny pamlsky — triviální, výpis přirozených čísel na základě pravidel 29-Z2-2 — Sářina volba — spíš triviální, hledání společných vlasností na dvou stejně dlouhých polích 29-Z2-3 — Petr v říši divů — grafy - prohledávání (rozpad na komponenty) 29-Z2-4 — Zuzka: Cesta tam a zase zpátky — nejdelší rostoucí podposloupnost splňující podmínku, příběh i vstup připomínají 28-Z4-5 29-Z3-4 — Zdobení stromečku — grafy - prohledávání, hledání kružnice v grafu, zmateně zadané 29-Z4-1 — Šíření viru — vopruz načítat vstup, přímočaré kvadratické řešení, trochu důmyslnější optimální, podhodnocená as fuck, šíření viru v grafu 29-Z4-2 — Vybírání atrakcí — ezy hladový řešení, pokud si ho umíte zdůvodnit, což není úplně triviální, máme K lidí, pro každého přípustný interval a K² čísel, které každému chceme přidělit 29-Z4-4 — Hledání součtu — ezy housenka pokud umíte číst, hledání podposloupnosti se součtem co nejbližším zadanému, celé v kladných číslech 28. Ročník 28-Z1-1 triviální, průchod pole 28-Z1-2 dělitelnost 28-Z1-3 dělení a modulení 28-Z1-4 hledání komponent souvislosti 28-Z2-1 hledání podřetězce 28-Z2-2 Collatzova domněnka 28-Z2-3 seznam sousedů, hledání kružnic dané velikosti (3) 28-Z2-4 spojový seznam nebo eulerovský tah 28-Z3-1 nalezení minima a maxima 28-Z3-2 matematika 28-Z3-3 zjednodušení problému?? 28-Z3-4 rekurze (není to jednoduché) 28-Z4-1 souřadnice 28-Z4-2 triviální průchod 2D pole 28-Z4-3 binární vyhledávání, třídění 28-Z4-4 dynamické programování, práce s čísly 30. ročník 30-Z1-1 Open-data Kevinova nepatnáctka - Trivka, chození po souřadnicích 30-Z1-2 Open-data Sářiny loutky - Hladový algoritmus 30-Z1-3 Open-data Petrovo luštění zprávy - Hledání nejčastějšího výskytu 30-Z1-4 Open-data Zuzčin projekt - Sousednost v grafu 30-Z2-1 Open-data K-k-koktavý K-K-Kevin - Trivka, projít string a skippovat duplikáty 30-Z2-2 Open-data Hřiště pro tarantule - Chození po souřadnicích, detekce kolizí 30-Z2-3 Open-data Klonování pavouků - Sestavení stromu a vypsání cesty do kořene 30-Z2-4 Open-data Příliš bílý displej - Práce s 2d polem 30-Z3-1 Open-data Rozkolísaná produktivita - Hledání dvou čísel s co největším rozdílem 30-Z3-2 Open-data Podlézání Číňanům - Výroba palindromu 30-Z3-3 Open-data Teambuilding - 30-Z3-4 Open-data Korporátní seznamka 30-Z4-1 Open-data Statistika sprintů 30-Z4-2 Open-data Klíče od tělocvičny 30-Z4-3 Open-data Uhlazovací válec 30-Z4-4 Open-data Ohrazení zahrádky 31. ročník 31-Z1-3: průnik N intervalů (3D na kvádrech) 31-Z2-1: hešování (objednávka pizzy po dílcích, ceil(group by typ, sum, / 8))) 31-Z2-2: 2D pole (simulace tetrisu) 31-Z2-3: ňáký šachy, předzpracování, hledání nejbližších věží a střelců in bulk - chce lepší tag 31-Z2-4: hledání periody v desetinném čísle 31-Z3-1: triviální - zapamatování stringů (vybírání rýmů) 31-Z3-4: geometrie - přihrádky/zametání (vypsat všechny dvojice bodů s vzdáleností max K) 31-Z4-1: sort + průchod pole (nejosamělejší bod na přímce) 31-Z4-2: binární čísla