|
|
@ -230,6 +230,9 @@ zjištění, kde kód tráví nejvíc času.* |
|
|
|
Tyto řezy začneme řezáním po ose x, pak po ose y, opakujeme dokud dvakrát po sobě stejná osa nic nenašla. Opakovat po |
|
|
|
sobě stejnou osu má smysl, nové řešení může jít znova řezat po stejné ose. [Kód iterování](src/combine.rs#L52-L95) |
|
|
|
|
|
|
|
Celou iterovanou část pouštíme na (typicky) 1500 nejlepších řešeních. *I 3500 |
|
|
|
nejlepších řešení - 12 250 000 párů doběhlo v rozumném čase.* |
|
|
|
|
|
|
|
#### Vyřezávání podměst |
|
|
|
Druhou kombinací je vyřezávání "podměst". |
|
|
|
|
|
|
@ -276,4 +279,4 @@ optimalizace ručně. Na podměsta používáme samostatné databáze. |
|
|
|
- `src/combine-layouts.rs` - kombinování pomocí řezů |
|
|
|
- `src/optimize-subcity.rs` - vylepšování podměst |
|
|
|
- `src/import-logs.rs` - import řešení z logů, použito jenom při založení hlavní DB |
|
|
|
- `src/upload-bot.rs` - bot, který používá KSP API na automatické přehazování nejlepšího o 1 + zhoršovač řešení |
|
|
|
- `src/upload-bot.rs` - bot, který používá KSP API na automatické přehazování nejlepšího o 1 + zhoršovač řešení |
|
|
|