|
@ -7,23 +7,35 @@ API |
|
|
Stav: |
|
|
Stav: |
|
|
```json |
|
|
```json |
|
|
{ |
|
|
{ |
|
|
|
|
|
status: "ok" |
|
|
round: <int> # Kolikáté je aktuální kolo (na počátku 0) |
|
|
round: <int> # Kolikáté je aktuální kolo (na počátku 0) |
|
|
map: [[{ |
|
|
team_id: <int> |
|
|
home_for_team: <Optional[int]> |
|
|
time_to_response: <Optional[int]> # None v případě, že ho neznáme |
|
|
occupied_by_team: <Optional[int]> |
|
|
state: |
|
|
hill: <bool> |
|
|
{ |
|
|
members: [{ |
|
|
map: [[{ |
|
|
type: "soldier" # Pro budoucí rozšiřování |
|
|
home_for_team: <Optional[int]> |
|
|
team: <int> |
|
|
occupied_by_team: <Optional[int]> |
|
|
id: <int> # Unikátní číslo v rámci týmu |
|
|
hill: <bool> |
|
|
reaming_rounds: <int> # vždy > 0 |
|
|
members: [{ |
|
|
}] |
|
|
type: "soldier" # Pro budoucí rozšiřování |
|
|
}]] |
|
|
team: <int> |
|
|
``` |
|
|
id: <int> # Unikátní číslo v rámci týmu |
|
|
|
|
|
reaming_rounds: <int> # vždy > 0 |
|
|
|
|
|
}] |
|
|
|
|
|
}]] |
|
|
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nebo |
|
|
|
|
|
|
|
|
Je zaručeno, že domeček mají uprostred mapy |
|
|
{ |
|
|
|
|
|
status: "working" # Server počítá následující stav, klient má počkat |
|
|
|
|
|
wait: <float> # Jak dlouho má klient čekat, než se zeptá znovu |
|
|
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
``` |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na zvážení: Chceme říct, že aktuální tým == 0 (a přečíslovávat) nebo jim někde posílat číslo týmu |
|
|
Je zaručeno, že domeček mají uprostřed mapy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tah: |
|
|
Tah: |
|
@ -89,5 +101,5 @@ Metadata |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stav: |
|
|
Stav: |
|
|
{ |
|
|
{ |
|
|
map: [[ jako v API ]] |
|
|
map: << jako v API >> |
|
|
} |
|
|
} |
|
|