Strategická: Dokumentace API účastníkům
This commit is contained in:
parent
f21482ab2b
commit
f46fac1620
2 changed files with 123 additions and 0 deletions
|
@ -259,6 +259,8 @@ def web_index():
|
||||||
with b.p():
|
with b.p():
|
||||||
u = app.url_for('static', filename='pravidla.pdf')
|
u = app.url_for('static', filename='pravidla.pdf')
|
||||||
b.a(href=u)("V PDF")
|
b.a(href=u)("V PDF")
|
||||||
|
u = app.url_for('static', filename='api.md')
|
||||||
|
b.a(href=u)("API (md)")
|
||||||
|
|
||||||
return b.print_file()
|
return b.print_file()
|
||||||
|
|
||||||
|
|
121
server/static/api.md
Normal file
121
server/static/api.md
Normal file
|
@ -0,0 +1,121 @@
|
||||||
|
Obsazování území
|
||||||
|
================
|
||||||
|
|
||||||
|
API
|
||||||
|
---
|
||||||
|
|
||||||
|
Odpověď na libovolný dotaz muže být HTTP error ve tvaru:
|
||||||
|
```
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "error"
|
||||||
|
description: <str> # Popis chybové události (toto chceme vytisknout!)
|
||||||
|
http-code: <int>
|
||||||
|
http-name: <str> # Jméno chybového kódu
|
||||||
|
}
|
||||||
|
```
|
||||||
|
|
||||||
|
Parametry:
|
||||||
|
- token: Identifikuje uživatele, zjistí z hlavní stránky webu
|
||||||
|
- game: S jakou hrou (popř. týmem ve hře) se chtějí bavit
|
||||||
|
- Pro naše potřeby:
|
||||||
|
- `main` - Hlavní hra
|
||||||
|
- `test_{0,1,..}` Testovací hra daného uživatele (číslo je jako který tým hrají)
|
||||||
|
- round_id: To zjistí z otazu na stav
|
||||||
|
- min_round: Validní odpovědi pouze pokud je tento nebo pozdější tah, jinak "too_early"
|
||||||
|
|
||||||
|
Stav:
|
||||||
|
GET na `/api/state?game=<jmeno_hry>&token=<token>&min_round=<min_round>`
|
||||||
|
```json
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "ok"
|
||||||
|
round: <int> # Kolikáté je aktuální kolo (na počátku 0)
|
||||||
|
team_id: <int>
|
||||||
|
teams_count: <int>
|
||||||
|
time_to_response: <Optional[int]> # None v případě, že ho neznáme
|
||||||
|
state:
|
||||||
|
{
|
||||||
|
world: [[{
|
||||||
|
home_for_team: <Optional[int]>
|
||||||
|
occupied_by_team: <Optional[int]>
|
||||||
|
protected_for_team: <Optional[int]>
|
||||||
|
hill: <bool>
|
||||||
|
members: [{
|
||||||
|
type: "soldier" # Pro budoucí rozšiřování
|
||||||
|
team: <int>
|
||||||
|
id: <int> # Unikátní číslo v rámci týmu
|
||||||
|
remaining_rounds: <int> # vždy > 0
|
||||||
|
}]
|
||||||
|
}]]
|
||||||
|
}
|
||||||
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
nebo
|
||||||
|
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "working" nebo "too_early" # Server počítá následující stav nebo je některý z předchozích tahů, klient má počkat
|
||||||
|
wait: <float> # Jak dlouho má klient čekat, než se zeptá znovu
|
||||||
|
}
|
||||||
|
```
|
||||||
|
|
||||||
|
Je zaručeno, že domeček mají uprostřed mapy
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Tah:
|
||||||
|
POST na `/api/action?game=<jmeno_hry>&token=<token>&round=<round_id>`
|
||||||
|
```json
|
||||||
|
{
|
||||||
|
members: [
|
||||||
|
id: <int>
|
||||||
|
action: <Optional[str]>
|
||||||
|
# None -> čekej
|
||||||
|
# "left", "right", "up", "down"
|
||||||
|
]
|
||||||
|
}
|
||||||
|
```
|
||||||
|
|
||||||
|
Odpověď na tah:
|
||||||
|
```
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "ok"
|
||||||
|
} # Vše v pořádku
|
||||||
|
|
||||||
|
nebo
|
||||||
|
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "warning"
|
||||||
|
members: [ # seznam osob s chybou/varováním
|
||||||
|
id: <int>
|
||||||
|
description: <str>
|
||||||
|
]
|
||||||
|
} # Tah jako celek se provede, chyba jen u některých osob
|
||||||
|
|
||||||
|
nebo
|
||||||
|
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "error"
|
||||||
|
description: <str>
|
||||||
|
} # Chyba celého tahu (např. nevalidní json, obsahuje povinné hodnoty ...)
|
||||||
|
|
||||||
|
nebo
|
||||||
|
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "too-late"
|
||||||
|
}
|
||||||
|
```
|
||||||
|
|
||||||
|
Požadavek na krok:
|
||||||
|
POST na `/api/step?game=<jmeno_hry>&token=<token>`
|
||||||
|
|
||||||
|
Odpověď:
|
||||||
|
```
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "ok",
|
||||||
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
nebo
|
||||||
|
|
||||||
|
{
|
||||||
|
status: "too_early"
|
||||||
|
wait: 5
|
||||||
|
}
|
||||||
|
```
|
Loading…
Reference in a new issue