# Byrokracie Hra byrokracie v elektrizované verzi ***Aktuálně je kód velmi fujky!!!*** ## Jak hrát Při prvním spuštění - `./manage.py migrate` - `./manage.py loaddata data/users.json` - `./manage.py loaddata data/stanoviste.json` - `./manage.py loaddata data/tymy.json` Rozběhnutí hry (hesla a uživatelská jména viz 'Hesla' níže, lze je upravit v adminu) - `./manage.py runserver` - v adminu (<127.0.0.1:8000/admin/>) přidat týmy / resetovat jejich start na aktuální datum a čas (nebojte, inventář se tam nezobrazuje) - následně - (pokud je `DEBUG = True`), pak stanoviště jsou na - , - , - , - , - , - - jinak se musí na každém zařízení přihlásit (na ) jako stanoviště (viz 'Hesla' níže) - tým po přihlášení (na ) vidí svoji domovskou stránku a po načtení qr kódu stanoviště příslušné stanoviště Skvělou zábavu :) ## Vyšetřování ztráty třídní knihy specific věci ***Neprocházet tyto části kódu, pokud chcete hru testovat!!!*** - `data/stanoviste.json` (aktuálně pouze názvy stanovišť a viditelný popis stanovišť + název templatu) - `hra/templates/hra/stanoviste/*` (kromě `**/base`, logika za zobrazováním textů) - `hra/logika.py` (logika za tlačítky, tedy kdy mají být která tlačítka a jak se má změnit inventář po kliknutí na ně) - `hra/templates/hra/inventar.html` (itemy, které může tým vlastnit) - `hra/models.py` (od komentáře `# Inventář`, databázový záznam inventáře) - `hra/migrations/*` (vyplývá z předchozího) ## Hesla (uzivatelske_jmeno: heslo) - `admin`: `modraplaneta` - stanoviste - `s1, s2, ..., sn`: `asd` - tymy: - `t1`: `azurova` - `t2`: `okrova` - `t3`: `tyrkysova` - `t4`: `kastanova` - `t5`: `oriskova` - `t6`: `zulova` - `t7`: `matova` - `t8`: `smaragdova` - `t9`: `cihlova`