# Byrokracie
Hra byrokracie v elektrizované verzi
***Aktuálně je kód velmi fujky!!!***
## Jak hrát
Při prvním spuštění
- `./manage.py migrate`
- `./manage.py loaddata data/users.json`
- `./manage.py loaddata data/stanoviste.json`
- `./manage.py loaddata data/tymy.json`
Rozběhnutí hry (hesla a uživatelská jména viz 'Hesla' níže, lze je upravit v adminu)
- `./manage.py runserver`
- v adminu (<127.0.0.1:8000/admin/>) přidat týmy / resetovat jejich start na aktuální datum a čas (nebojte, inventář se tam nezobrazuje)
- následně
- (pokud je `DEBUG = True`), pak stanoviště jsou na
- ,
- ,
- ,
- ,
- ,
-
- jinak se musí na každém zařízení přihlásit (na ) jako stanoviště (viz 'Hesla' níže)
- tým po přihlášení (na ) vidí svoji domovskou stránku a po načtení qr kódu stanoviště příslušné stanoviště
Skvělou zábavu :)
## Vyšetřování ztráty třídní knihy specific věci
***Neprocházet tyto části kódu, pokud chcete hru testovat!!!***
- `data/stanoviste.json` (aktuálně pouze názvy stanovišť a viditelný popis stanovišť + název templatu)
- `hra/templates/hra/stanoviste/*` (kromě `**/base`, logika za zobrazováním textů)
- `hra/logika.py` (logika za tlačítky, tedy kdy mají být která tlačítka a jak se má změnit inventář po kliknutí na ně)
- `hra/templates/hra/inventar.html` (itemy, které může tým vlastnit)
- `hra/models.py` (od komentáře `# Inventář`, databázový záznam inventáře)
- `hra/migrations/*` (vyplývá z předchozího)
## Hesla
(uzivatelske_jmeno: heslo)
- `admin`: `modraplaneta`
- stanoviste
- `s1, s2, ..., sn`: `asd`
- tymy:
- `t1`: `azurova`
- `t2`: `okrova`
- `t3`: `tyrkysova`
- `t4`: `kastanova`
- `t5`: `oriskova`
- `t6`: `zulova`
- `t7`: `matova`
- `t8`: `smaragdova`
- `t9`: `cihlova`