diff --git a/data/flat.json b/data/flat.json index 15a6f36f..3dcdc342 100644 --- a/data/flat.json +++ b/data/flat.json @@ -16,7 +16,7 @@ }, { "fields": { - "content": "
Ptáš se, co že je to ten korespondenční seminář? Je to jednoduché, zamysli se nad zadanou úlohou či problémem, odevzdej řešení, my ti jej opravíme a pošleme zpět. Nabízíme témata z různých oblastí matematiky, fyziky, informatiky i dalších oborů, takže si u nás určitě najdeš to svoje. Při řešení si můžeš vyzkoušet, jak vypadá vědecká práce, a mnoho zajímavého se naučit. Podívej se na tipy v sekci Jak řešit a pusť se do toho! Můžeš se připojit kdykoliv během roku.
\r\n\r\nJádro M&M tvoří takzvaná témata, tedy texty doplněné o úlohy a náměty vyzývající k přemýšlení a experimentování. Přijímáme i originální přístup k problémům, takže můžeš například vyřešit fyzikální problém naprogramováním simulace. V minulých letech řešitelé sestavovali spektrometry, pomocí laserových ukazovátek měřili index lomu různých látek, zkoumali křivky popisující vývoj počtu cestujících v tramvaji v průběhu cesty nebo programovali strategie v jednoduché hře a pak je nechávali soupeřit v turnajích. Podívej se, jaká témata nabízíme právě teď.
\r\n\r\nZadání a texty od organizátorů vydáváme formou časopisu. Kromě toho zde rovněž otiskujeme řešení a příspěvky našich řešitelů k tématům, články shrnující výsledky konfer – projektů, kterými se zabývali na soustředění, i výsledky jejich vlastního výzkumu. Díky tomu jsme si například mohli přečíst o Lichtenbergových obrazcích či gravitaci v placatém světě. Během ročníku obvykle vyjde šest čísel časopisu, prohlédnout si je můžeš v Archivu.
\r\n\r\nKe všem příspěvkům posíláme řešitelům zpětnou vazbu a udělujeme za ně body. Vítězové semináře se mohou těšit na zajímavé knihy a deskové hry, autora nejlepšího otištěného článku každoročně odměňujeme dortem. Úspěšným řešitelům jsou navíc prominuty přijímací zkoušky na MFF UK.
\r\n\r\nAktivní řešitelé mají možnost s námi za odměnu jet dvakrát do roka na soustředění. Pojeď taky! Budeš mít možnost strávit týden v přírodě plný odborného programu a nejrůznější zábavy s partou kamarádů. Čekají tě malé vědecké projekty, přednášky, workshopy, šifrovačka, výlet a mnoho dalšího. Chceš-li se dozvědět víc, přečti si stránku Soustředění nebo se podívej na fotky.
\r\n\r\nSpolu s řešiteli jsme tu i my, organizátoři. Většina z nás jsou studenti Matfyzu, tedy Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy. Společně se snažíme předávat dál radost z poznávání zajímavých zákoutí matematiky, fyziky a informatiky a budovat komunitu aktivních lidí, kteří se budou rádi scházet, ať už na soustředěních, víkendovkách či jiných akcích. Chceš nás poznat blíž? Podívej se na stránku Organizátoři nebo rovnou něco vyřeš a pojeď s námi na soustředění!
\r\n\r\nPtáš se, co že je to ten korespondenční seminář? Je to jednoduché, zamysli se nad zadanou úlohou či problémem, odevzdej řešení, my ti jej opravíme a pošleme zpět. Nabízíme témata z různých oblastí matematiky, fyziky, informatiky i dalších oborů, takže si u nás určitě najdeš to svoje. Při řešení si můžeš vyzkoušet, jak vypadá vědecká práce, a mnoho zajímavého se naučit. Podívej se na tipy v sekci Jak řešit a pusť se do toho! Můžeš se připojit kdykoliv během roku.
\r\n\r\nJádro M&M tvoří takzvaná témata, tedy texty doplněné o úlohy a náměty vyzývající k přemýšlení a experimentování. Přijímáme i originální přístup k problémům, takže můžeš například vyřešit fyzikální problém naprogramováním simulace. v minulých letech řešitelé sestavovali spektrometry, pomocí laserových ukazovátek měřili index lomu různých látek, zkoumali křivky popisující vývoj počtu cestujících v tramvaji v průběhu cesty nebo programovali strategie v jednoduché hře a pak je nechávali soupeřit v turnajích. Podívej se, jaká témata nabízíme právě teď.
\r\n\r\nZadání a texty od organizátorů vydáváme formou časopisu. Kromě toho zde rovněž otiskujeme řešení a příspěvky našich řešitelů k tématům, články shrnující výsledky konfer – projektů, kterými se zabývali na soustředění, i výsledky jejich vlastního výzkumu. Díky tomu jsme si například mohli přečíst o Lichtenbergových obrazcích či gravitaci v placatém světě. Během ročníku obvykle vyjde šest čísel časopisu, prohlédnout si je můžeš v Archivu.
\r\n\r\nKe všem příspěvkům posíláme řešitelům zpětnou vazbu a udělujeme za ně body. Vítězové semináře se mohou těšit na zajímavé knihy a deskové hry, autora nejlepšího otištěného článku každoročně odměňujeme dortem. Úspěšným řešitelům jsou navíc prominuty přijímací zkoušky na MFF UK.
\r\n\r\nAktivní řešitelé mají možnost s námi za odměnu jet dvakrát do roka na soustředění. Pojeď taky! Budeš mít možnost strávit týden v přírodě plný odborného programu a nejrůznější zábavy s partou kamarádů. Čekají tě malé vědecké projekty, přednášky, workshopy, šifrovačka, výlet a mnoho dalšího. Chceš-li se dozvědět víc, přečti si stránku Soustředění nebo se podívej na fotky.
\r\n\r\nSpolu s řešiteli jsme tu i my, organizátoři. Většina z nás jsou studenti Matfyzu, tedy Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy. Společně se snažíme předávat dál radost z poznávání zajímavých zákoutí matematiky, fyziky a informatiky a budovat komunitu aktivních lidí, kteří se budou rádi scházet, ať už na soustředěních, víkendovkách či jiných akcích. Chceš nás poznat blíž? Podívej se na stránku Organizátoři nebo rovnou něco vyřeš a pojeď s námi na soustředění!
\r\n\r\nV M&M publikujeme články – stejně jako v opravdovém vědeckém časopise. Setkat se u nás můžeš jednak s články od organizátorů (v rámci nějakého seriálu, nebo jen tak), jednak nám můžeš poslat článek ty sám.
\r\n\r\nOrganizátorské články
\r\n\r\nOrganizátoři tě ve svých článcích obvykle chtějí naučit něco, co by se ti mohlo hodit nebo líbit.
\r\n\r\nČlánky od řešitelů
\r\n\r\nTy sám nám také můžeš zaslat článek k publikování. Krom článku k tématu (který spadá do jiné sekce) to nejčastěji bude nejspíš článek o tvé konfeře ze soustředění. Můžeš nám ale poslat i pojednání o čemkoli jiném, o čem si myslíš, že by to mohlo ostatní řešitele zajímat. My pak tvoji práci zredigujeme a otiskneme.
\r\n\r\nProtože víc hlav víc ví, můžete na článcích pracovat i ve skupinách – stejně jako při řešení témat!
\r\n\r\nPři psaní článku do M&M je dobré mít na paměti základní zásady pro psaní vědeckého článku.
\r\n", + "content": "V M&M publikujeme články – stejně jako v opravdovém vědeckém časopise. Setkat se u nás můžeš jednak s články od organizátorů (v rámci nějakého seriálu, nebo jen tak), jednak nám můžeš poslat článek ty sám.
\r\n\r\nOrganizátorské články
\r\n\r\nOrganizátoři tě ve svých článcích obvykle chtějí naučit něco, co by se ti mohlo hodit nebo líbit.
\r\n\r\nČlánky od řešitelů
\r\n\r\nTy sám nám také můžeš zaslat článek k publikování. Krom článku k tématu (který spadá do jiné sekce) to nejčastěji bude nejspíš článek o tvé konfeře ze soustředění. Můžeš nám ale poslat i pojednání o čemkoli jiném, o čem si myslíš, že by to mohlo ostatní řešitele zajímat. My pak tvoji práci zredigujeme a otiskneme.
\r\n\r\nProtože víc hlav víc ví, můžete na článcích pracovat i ve skupinách – stejně jako při řešení témat!
\r\n\r\nPři psaní článku do M&M je dobré mít na paměti základní zásady pro psaní vědeckého článku.
\r\n", "enable_comments": false, "registration_required": false, "sites": [ @@ -46,7 +46,7 @@ }, { "fields": { - "content": "V našem semináři simulujeme vědeckou práci. Vydáváme časopis, v němž se věnujeme různým tématům z oblasti matematiky, fyziky, informatiky a občas i jiných oborů.
\r\n\r\nNaším cílem je vás prostřednictvím témat seznámit se zajímavými zákoutími matematiky, fyziky a informatiky a inspirovat vás, abyste sami objevovali jejich krásy. Témata většinou obsahují průvodní text od organizátorů. Na něj navazují různé otázky, nad kterými můžeš v průběhu školního roku přemýšlet a bádat. O své výsledky se pak podělíš s námi, my tvou práci ohodnotíme a pošleme ti zpětnou vazbu. Vybrané příspěvky také otiskujeme, takže si je mohou přečíst ostatní řešitelé a reagovat na ně.
\r\n\r\nKaždý ročník vypisujeme zhruba čtyři až šest témat. Pokud si mezi nimi nevybereš, můžeš si položit vlastní otázku, přemýšlet, experimentovat a o svých výsledcích nám napsat článek. Nabízíme ti [pár tipů](Jak psát článek), jak jej napsat pěkně a přehledně. Autora nejlepšího otištěného článku každoročně odměňujeme dortem.
\r\n\r\nOtázky u jednotlivých témat jsou dvou druhů. Podle toho se bude lišit i formát tvého řešení.
\r\n\r\nV rámci témat jsou zadány uzavřené úlohy. Tyto úlohy bývají trochu těžší než obvyklé školní a jejich řešení často vyžaduje hlubší zamyšlení nebo nějaký trik. K jejich vyřešení by ti však měly stačit středoškolské znalosti a pochopení průvodního textu, který tyto znalosti rozvíjí.
\r\n\r\nVyřeš úlohu a pošli nám řešení. Nezapomeň na postup! U každé úlohy je uveden počet bodů za správné řešení, přiměřenou část však lze získat i za řešení neúplné. Neboj se proto poslat své úvahy, i když nedojdeš ke zdárnému konci. Částečné řešení je lepší než žádné. Pokud je naopak tvé řešení velmi elegantní, můžeš získat body navíc.
\r\n\r\nPoužíváš-li v řešení nějaké pojmy, které nebyly v rámci témátka definovány a nepatří mezi běžné středoškolské znalosti, nezapomeň jen krátce definovat.
\r\n\r\nOdevzdávání úloh je omezené termínem odeslání, poté je zveřejněno vzorové řešení. Tím se může stát i tvé pěkně sepsané řešení.
\r\n\r\nTémata poskytují příležitost pro rozsáhlejší zamyšlení a podrobnější rozbor zadaných otázek. Řešení proto obvykle vyžaduje o něco víc prostoru než řešení úlohy. Zároveň je v závislosti na kvalitě štědřeji bodově hodnoceno.
\r\n\r\nŘešením problému může být popis (případně videozáznam) provedeného experimentu a diskuze výsledků, popis teoretického výpočtu či napsaného programu, úvaha založená na dosud známých informacích, souhrn dalších (podle tebe zajímavých a nezodpovězených) otázek z daného okruhu nebo jakýkoliv další přístup, který příspívá k řešení problému. Můžeš navrhnout i vlastní problém týkající se tématu a jeho řešení. Řešení konkrétního problému jdoucí do hloubky je bodově hodnoceno výrazně lépe než souhrn krátce zmiňující kdeco.
\r\n\r\nŘešení problému můžeš sepsat jako článek nebo krátký příspěvek. Napsat článek je trochu náročnější a je tedy lépe bodově hodnocen. Nabízíme ti [pár tipů](Jak psát článek), jak jej pěkně a přehledně napsat. Neboj se však k tématu poslat i méně propracovaný příspěvek, klidně jeden odstavec shrnující tvé myšlenky.
\r\n\r\nZaslané řešení vedoucí tématu ohodnotí, případně zkoriguje – probere s tebou, co by bylo vhodné vylepšit, doplnit či upřesnit. Na závěr článek publikujeme na webu či dokonce v čísle.
\r\n\r\nVelmi důležitou vlastností témat je, že můžeš na články ostatních reagovat – rozvíjet je, nebo naopak bořit autorovy představy. Přesně to se děje i při skutečné vědecké práci. Proto se hodí poslat také částečná řešení, postřehy nebo nápady ohledně dalších otázek k tématu, které třeba nezvládneš vyřešit sám. Takovéto příspěvky dávají prostor ostatním a mohou je dál inspirovat a přivést k novým nápadům – ostatní zase svými příspěvky mohou inspirovat či navést k zajímavému nápadu tebe.
\r\n\r\nProtože víc hlav víc ví, můžeš na tématech spolupracovat s ostatními řešiteli. I opravdové vědecké práce často publikuje kolektiv autorů. Pokud se na zaslaném řešení podílí
autorů, dostane každý z nich
je počet bodů, které by řešení získalo, pokud by mělo jednoho autora.
\r\n\r\nKe spolupráci můžeš využít e-mailové konference. Pokud pošleš e-mail na její adresu, přijde všem vedoucím tématu a řešitelům, kteří se jím také zabývají. Pošleš-li k danému tématu alespoň nějaké řešení, automaticky tě přidáme do příslušné konference. Pokud bys chtěl do konference přidat, i když jsi zatím nic neposlal, neboj se nám ozvat.
\r\n\r\nNad problémy k tématům sice můžeš většinou přemýšlet celý rok až do termínu odevzdání poslední série úloh, ale čím dříve nám článek pošleš, tím dříve na něj ostatní budou moci zareagovat. Zároveň se ti nestane, že ti tvůj nápad někdo vyfoukne.
\r\n\r\nŘešení jednotlivých témat sepiš samostatně, aby si je mohli vedoucí rozdělit. Nezapomeň uvést své jméno a číslo tématu i jednotlivých úloh a problémů. Svá řešení odevzdej elektronicky v odevzdávátku. Textové řešení ve formátu PDF můžeš doplnit libovolnou přílohou, například videem nebo kódem. Pokud bys měl s odevzdáním nějaký problém, tak nám neváhej napsat na mam@matfyz.cz
.
Každé číslo má dva deadliny pro odevzdání řešení úloh, které jsou v něm otištěné. Pokud pošleš řešení do 1. deadlinu, stihneme ti poslat opravená řešení již s následujícím číslem časopisu, ve kterém se zároveň objeví body, které jsi za toto řešení dostal.
\r\n\r\nKdyž tedy v prvním čísle zašleš řešení úlohy do 1. deadlinu, pak se body za něj získané objeví ve druhém čísle. Opravené řešení ti přijde e-mailem před vydáním druhého čísla nebo v obálce s druhým číslem.
\r\n\r\nTvá řešení se snažíme opravit co nejdříve a rovnou ti je poslat opravená e-mailem. Pokud ti přijde opravené řešení před 2. deadlinem, máš možnost si jej ještě vylepšit a poslat nám další verzi. Čím dříve své řešení pošleš, tím větší je šance, že jej stihneme opravit s předstihem. Nemůžeme ti to však zcela slíbit.
\r\n\r\nÚlohy poslané mezi 1. a 2. deadlinem pravděpodobně do následujícího čísla opravit nestihneme, výjimečně se to ale stát může. 2. deadline je finální a úlohy, které přijdou po něm, už nebudou hodnoceny.
\r\n\r\nPříklad: Pokud tedy úlohu zadanou v prvním čísle pošleš mezi 1. a 2. deadlinem, opravené řešení a body typicky dostaneš až se třetím číslem.
\r\n\r\nPokud se rozhodneš poslat řešení formou článku, budeme rádi, pokud to uděláš co nejdřív. Může se totiž stát, že bude potřeba abychom jej před vydáním společně ještě trochu upravili. Na to se hodí, abychom měli my i ty dostatek času. Vždy záleží na konkrétním případu, ale pokud pošleš článek až po 1. deadlinu, je velmi nepravděpodobné, že by se stihl objevit už v následujícím čísle.
\r\n\r\n", + "content": "
V našem semináři simulujeme vědeckou práci. Vydáváme časopis, v němž se věnujeme různým tématům z oblasti matematiky, fyziky, informatiky a občas i jiných oborů.
\r\n\r\nNaším cílem je vás prostřednictvím témat seznámit se zajímavými zákoutími matematiky, fyziky a informatiky a inspirovat vás, abyste sami objevovali jejich krásy. Témata většinou obsahují průvodní text od organizátorů. Na něj navazují různé otázky, nad kterými můžeš v průběhu školního roku přemýšlet a bádat. o své výsledky se pak podělíš s námi, my tvou práci ohodnotíme a pošleme ti zpětnou vazbu. Vybrané příspěvky také otiskujeme, takže si je mohou přečíst ostatní řešitelé a reagovat na ně.
\r\n\r\nKaždý ročník vypisujeme zhruba čtyři až šest témat. Pokud si mezi nimi nevybereš, můžeš si položit vlastní otázku, přemýšlet, experimentovat a o svých výsledcích nám napsat článek. Nabízíme ti [pár tipů](Jak psát článek), jak jej napsat pěkně a přehledně. Autora nejlepšího otištěného článku každoročně odměňujeme dortem.
\r\n\r\nOtázky u jednotlivých témat jsou dvou druhů. Podle toho se bude lišit i formát tvého řešení.
\r\n\r\nV rámci témat jsou zadány uzavřené úlohy. Tyto úlohy bývají trochu těžší než obvyklé školní a jejich řešení často vyžaduje hlubší zamyšlení nebo nějaký trik. k jejich vyřešení by ti však měly stačit středoškolské znalosti a pochopení průvodního textu, který tyto znalosti rozvíjí.
\r\n\r\nVyřeš úlohu a pošli nám řešení. Nezapomeň na postup! u každé úlohy je uveden počet bodů za správné řešení, přiměřenou část však lze získat i za řešení neúplné. Neboj se proto poslat své úvahy, i když nedojdeš ke zdárnému konci. Částečné řešení je lepší než žádné. Pokud je naopak tvé řešení velmi elegantní, můžeš získat body navíc.
\r\n\r\nPoužíváš-li v řešení nějaké pojmy, které nebyly v rámci témátka definovány a nepatří mezi běžné středoškolské znalosti, nezapomeň jen krátce definovat.
\r\n\r\nOdevzdávání úloh je omezené termínem odeslání, poté je zveřejněno vzorové řešení. Tím se může stát i tvé pěkně sepsané řešení.
\r\n\r\nTémata poskytují příležitost pro rozsáhlejší zamyšlení a podrobnější rozbor zadaných otázek. Řešení proto obvykle vyžaduje o něco víc prostoru než řešení úlohy. Zároveň je v závislosti na kvalitě štědřeji bodově hodnoceno.
\r\n\r\nŘešením problému může být popis (případně videozáznam) provedeného experimentu a diskuze výsledků, popis teoretického výpočtu či napsaného programu, úvaha založená na dosud známých informacích, souhrn dalších (podle tebe zajímavých a nezodpovězených) otázek z daného okruhu nebo jakýkoliv další přístup, který příspívá k řešení problému. Můžeš navrhnout i vlastní problém týkající se tématu a jeho řešení. Řešení konkrétního problému jdoucí do hloubky je bodově hodnoceno výrazně lépe než souhrn krátce zmiňující kdeco.
\r\n\r\nŘešení problému můžeš sepsat jako článek nebo krátký příspěvek. Napsat článek je trochu náročnější a je tedy lépe bodově hodnocen. Nabízíme ti [pár tipů](Jak psát článek), jak jej pěkně a přehledně napsat. Neboj se však k tématu poslat i méně propracovaný příspěvek, klidně jeden odstavec shrnující tvé myšlenky.
\r\n\r\nZaslané řešení vedoucí tématu ohodnotí, případně zkoriguje – probere s tebou, co by bylo vhodné vylepšit, doplnit či upřesnit. Na závěr článek publikujeme na webu či dokonce v čísle.
\r\n\r\nVelmi důležitou vlastností témat je, že můžeš na články ostatních reagovat – rozvíjet je, nebo naopak bořit autorovy představy. Přesně to se děje i při skutečné vědecké práci. Proto se hodí poslat také částečná řešení, postřehy nebo nápady ohledně dalších otázek k tématu, které třeba nezvládneš vyřešit sám. Takovéto příspěvky dávají prostor ostatním a mohou je dál inspirovat a přivést k novým nápadům – ostatní zase svými příspěvky mohou inspirovat či navést k zajímavému nápadu tebe.
\r\n\r\nProtože víc hlav víc ví, můžeš na tématech spolupracovat s ostatními řešiteli. i opravdové vědecké práce často publikuje kolektiv autorů. Pokud se na zaslaném řešení podílí
autorů, dostane každý z nich
je počet bodů, které by řešení získalo, pokud by mělo jednoho autora.
\r\n\r\nKe spolupráci můžeš využít e-mailové konference. Pokud pošleš e-mail na její adresu, přijde všem vedoucím tématu a řešitelům, kteří se jím také zabývají. Pošleš-li k danému tématu alespoň nějaké řešení, automaticky tě přidáme do příslušné konference. Pokud bys chtěl do konference přidat, i když jsi zatím nic neposlal, neboj se nám ozvat.
\r\n\r\nNad problémy k tématům sice můžeš většinou přemýšlet celý rok až do termínu odevzdání poslední série úloh, ale čím dříve nám článek pošleš, tím dříve na něj ostatní budou moci zareagovat. Zároveň se ti nestane, že ti tvůj nápad někdo vyfoukne.
\r\n\r\nŘešení jednotlivých témat sepiš samostatně, aby si je mohli vedoucí rozdělit. Nezapomeň uvést své jméno a číslo tématu i jednotlivých úloh a problémů. Svá řešení odevzdej elektronicky v odevzdávátku. Textové řešení ve formátu PDF můžeš doplnit libovolnou přílohou, například videem nebo kódem. Pokud bys měl s odevzdáním nějaký problém, tak nám neváhej napsat na mam@matfyz.cz
.
Každé číslo má dva deadliny pro odevzdání řešení úloh, které jsou v něm otištěné. Pokud pošleš řešení do 1. deadlinu, stihneme ti poslat opravená řešení již s následujícím číslem časopisu, ve kterém se zároveň objeví body, které jsi za toto řešení dostal.
\r\n\r\nKdyž tedy v prvním čísle zašleš řešení úlohy do 1. deadlinu, pak se body za něj získané objeví ve druhém čísle. Opravené řešení ti přijde e-mailem před vydáním druhého čísla nebo v obálce s druhým číslem.
\r\n\r\nTvá řešení se snažíme opravit co nejdříve a rovnou ti je poslat opravená e-mailem. Pokud ti přijde opravené řešení před 2. deadlinem, máš možnost si jej ještě vylepšit a poslat nám další verzi. Čím dříve své řešení pošleš, tím větší je šance, že jej stihneme opravit s předstihem. Nemůžeme ti to však zcela slíbit.
\r\n\r\nÚlohy poslané mezi 1. a 2. deadlinem pravděpodobně do následujícího čísla opravit nestihneme, výjimečně se to ale stát může. 2. deadline je finální a úlohy, které přijdou po něm, už nebudou hodnoceny.
\r\n\r\nPříklad: Pokud tedy úlohu zadanou v prvním čísle pošleš mezi 1. a 2. deadlinem, opravené řešení a body typicky dostaneš až se třetím číslem.
\r\n\r\nPokud se rozhodneš poslat řešení formou článku, budeme rádi, pokud to uděláš co nejdřív. Může se totiž stát, že bude potřeba abychom jej před vydáním společně ještě trochu upravili. Na to se hodí, abychom měli my i ty dostatek času. Vždy záleží na konkrétním případu, ale pokud pošleš článek až po 1. deadlinu, je velmi nepravděpodobné, že by se stihl objevit už v následujícím čísle.
\r\n\r\n", "enable_comments": false, "registration_required": false, "sites": [ @@ -61,7 +61,7 @@ }, { "fields": { - "content": "
Jaký je smysl M&M?
\r\n\r\nSmyslem M&M je pomáhat studentům s nadáním na matematiku, fyziku či informatiku rozvíjet jejich schopnosti a zprostředkovávat jejich setkávání a navazování přátelství.
\r\n\r\nJsem student střední školy, posledních ročníků základní školy či ekvivalentních ročníků víceletého gymnázia: Co mi M&M může přinést?
\r\n\r\nPokud tě zajímá matematika, fyzika nebo informatika, můžeme ti nabídnout zajímavé podněty k přemýšlení. A pokud se zúčastníš některého z našich soustředění, pak i přátelský kolektiv fajn lidí podobných tobě.
\r\n\r\nJsem učitel matematiky, fyziky či informatiky na střední škole: K čemu mi M&M může být dobré?
\r\n\r\nJestliže nabídnete svým studentům M&M k řešení, může je náš časopis motivovat k dalšímu rozvoji. Náš archiv úloh a témat můžete použít jako zdroj náročnějších úloh pro nadané žáky. Naše úlohy jsou řešitelné se středoškolskými znalostmi – s trochou přemýšlení.
\r\n\r\nJsem rodič studenta nadaného na matematiku, fyziku či informatiku: Je M&M pro moje dítě dobré?
\r\n\r\nJednoznačně ano – pokud o nás samo bude stát. Primárně můžeme Vaše dítě odborně rozvíjet. Náš kolektiv je navíc velmi otevřený a dovede přijmout i mládež, která má problém s integrací do běžného školního kolektivu.
\r\n\r\nJeště nějaké dotazy?
\r\n\r\n\r\n", + "content": "Jaký je smysl M&M?
\r\n\r\nSmyslem M&M je pomáhat studentům s nadáním na matematiku, fyziku či informatiku rozvíjet jejich schopnosti a zprostředkovávat jejich setkávání a navazování přátelství.
\r\n\r\nJsem student střední školy, posledních ročníků základní školy či ekvivalentních ročníků víceletého gymnázia: Co mi M&M může přinést?
\r\n\r\nPokud tě zajímá matematika, fyzika nebo informatika, můžeme ti nabídnout zajímavé podněty k přemýšlení. A pokud se zúčastníš některého z našich soustředění, pak i přátelský kolektiv fajn lidí podobných tobě.
\r\n\r\nJsem učitel matematiky, fyziky či informatiky na střední škole: K čemu mi M&M může být dobré?
\r\n\r\nJestliže nabídnete svým studentům M&M k řešení, může je náš časopis motivovat k dalšímu rozvoji. Náš archiv úloh a témat můžete použít jako zdroj náročnějších úloh pro nadané žáky. Naše úlohy jsou řešitelné se středoškolskými znalostmi – s trochou přemýšlení.
\r\n\r\nJsem rodič studenta nadaného na matematiku, fyziku či informatiku: Je M&M pro moje dítě dobré?
\r\n\r\nJednoznačně ano – pokud o nás samo bude stát. Primárně můžeme Vaše dítě odborně rozvíjet. Náš kolektiv je navíc velmi otevřený a dovede přijmout i mládež, která má problém s integrací do běžného školního kolektivu.
\r\n\r\nJeště nějaké dotazy?
\r\n\r\n\r\n", "enable_comments": false, "registration_required": false, "sites": [ @@ -121,7 +121,7 @@ }, { "fields": { - "content": "Největší odměnou za řešení M&M je účast na soustředění, kromě toho však každý rok oceňujeme pět nejlepších řešitelů knihou a deskovou hrou dle jejich výběru. Letos můžeš být mezi nimi i ty, stačí pilně řešit!
\r\n\r\n\r\n\r\nZa pilné řešení semináře můžeš postupně získat různé titulyMM. Titul u tvého jména v časopisu značí, jakých úspěchů jsi za celou svoji kariéru v M&M zatím dosáhl/a. Kromě toho se s jeho dosažením vždy pojí nějaká drobná či větší odměna.
\r\n\r\nMatematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy se rozhodla úspěšným řešitelům našeho korespondenčního semináře odpustit přijímací zkoušky. Konkrétně se to týká těch řešitelů, kteří získají za rok alespoň 100 bodů. Ti od nás dostanou „osvědčení úspěšného řešitele“, které pak mohou předložit fakultě.
\r\n\r\nAutorovi nebo autorům nejlepšího otištěného článku v každém ročníku upečeme lahodný dort.
\r\n\r\n\r\n\r\n", + "content": "
Největší odměnou za řešení M&M je účast na soustředění, kromě toho však každý rok oceňujeme pět nejlepších řešitelů knihou a deskovou hrou dle jejich výběru. Letos můžeš být mezi nimi i ty, stačí pilně řešit!
\r\n\r\n\r\n\r\nZa pilné řešení semináře můžeš postupně získat různé titulyMM. Titul u tvého jména v časopisu značí, jakých úspěchů jsi za celou svoji kariéru v M&M zatím dosáhl/a. Kromě toho se s jeho dosažením vždy pojí nějaká drobná či větší odměna.
\r\n\r\nMatematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy se rozhodla úspěšným řešitelům našeho korespondenčního semináře odpustit přijímací zkoušky. Konkrétně se to týká těch řešitelů, kteří získají za rok alespoň 100 bodů. Ti od nás dostanou „osvědčení úspěšného řešitele“, které pak mohou předložit fakultě.
\r\n\r\nAutorovi nebo autorům nejlepšího otištěného článku v každém ročníku upečeme lahodný dort.
\r\n\r\n\r\n\r\n", "enable_comments": false, "registration_required": false, "sites": [