Vyrábí odkazy, které vedou na poslání mailu.
Psal jsem to spíš po paměti, nejsem si jistý, že to takhle je přesně
podle příslušného RFC, ale jako PoC dobrý a když to nebude fungovat, tak
se implementace opraví.
Všimněte si, že to je otestované, takže když někdo opraví testy
(=předpis chování), tak je pak snadné z diffu a všeho odvodit úpravu.
V Django dokumentaci se píše něco o tom, že by se měl použít spíš
`format_html` a `conditional_escape`, ale zatím jsem to víc nezkoumal.
Je žádoucí z tagu {% maillink %} odddělit i tag {% mailurl %}, který by
vracel samotnou URL. Obojí dává smysl umět (speciálně bastlení odkazů z
URL je stejně strašně nepřehledné, takže je lepší to zavřít do {%
maillink %} a nikdy nevidět), ale zatím to oddělené není… (Ale jsou na
to testy, takže by se mělo aspoň dát poznat, že rozdělení nerozbije
chování.)
(Aneb štvalo mě, že zrovna produkční web mě nepraští do očí. Na druhou stranu tohle mě zase praští do očí, i když na ten web jdu něco dělat, ne webit…)