Byrokracie Sklené 2023
| autentizace | ||
| byrokracie | ||
| data | ||
| hra | ||
| .editorconfig | ||
| .gitignore | ||
| .requirements | ||
| fix_json.py | ||
| manage.py | ||
| README.md | ||
Byrokracie
Hra byrokracie v elektrizované verzi
Aktuálně je kód velmi fujky!!!
Jak hrát
Při prvním spuštění
./manage.py migrate./manage.py loaddata data/users.json./manage.py loaddata data/stanoviste.json./manage.py loaddata data/tymy.json
Rozběhnutí hry (hesla a uživatelská jména viz 'Hesla' níže, lze je upravit v adminu)
./manage.py runserver- v adminu (<127.0.0.1:8000/admin/>) přidat týmy / resetovat jejich start na aktuální datum a čas (nebojte, inventář se tam nezobrazuje)
- následně
- (pokud je
DEBUG = True), pak stanoviště jsou na - jinak se musí na každém zařízení přihlásit (na http://127.0.0.1:8000/) jako stanoviště (viz 'Hesla' níže)
- (pokud je
- tým po přihlášení (na http://127.0.0.1:8000/) vidí svoji domovskou stránku a po načtení qr kódu stanoviště příslušné stanoviště
Skvělou zábavu :)
Vyšetřování ztráty třídní knihy specific věci
Neprocházet tyto části kódu, pokud chcete hru testovat!!!
data/stanoviste.json(aktuálně pouze názvy stanovišť a viditelný popis stanovišť + název templatu)hra/templates/hra/stanoviste/*(kromě**/base, logika za zobrazováním textů)hra/logika.py(logika za tlačítky, tedy kdy mají být která tlačítka a jak se má změnit inventář po kliknutí na ně)hra/templates/hra/inventar.html(itemy, které může tým vlastnit)hra/models.py(od komentáře# Inventář, databázový záznam inventáře)hra/migrations/*(vyplývá z předchozího)
Hesla
(uzivatelske_jmeno: heslo)
admin:modraplaneta- stanoviste
s1, s2, ..., sn:asd
- tymy:
t1:azurovat2:okrovat3:tyrkysovat4:kastanovat5:oriskovat6:zulovat7:matovat8:smaragdovat9:cihlova