Byrokracie Sklené 2023
				
			
			
		| autentizace | ||
| byrokracie | ||
| data | ||
| hra | ||
| .editorconfig | ||
| .gitignore | ||
| .requirements | ||
| fix_json.py | ||
| manage.py | ||
| README.md | ||
Byrokracie
Hra byrokracie v elektrizované verzi
Aktuálně je kód velmi fujky!!!
Jak hrát
Při prvním spuštění
- ./manage.py migrate
- ./manage.py loaddata data/users.json
- ./manage.py loaddata data/stanoviste.json
- ./manage.py loaddata data/tymy.json
Rozběhnutí hry (hesla a uživatelská jména viz 'Hesla' níže, lze je upravit v adminu)
- ./manage.py runserver
- v adminu (<127.0.0.1:8000/admin/>) přidat týmy / resetovat jejich start na aktuální datum a čas (nebojte, inventář se tam nezobrazuje)
- následně
- (pokud je DEBUG = True), pak stanoviště jsou na
- jinak se musí na každém zařízení přihlásit (na http://127.0.0.1:8000/) jako stanoviště (viz 'Hesla' níže)
 
- (pokud je 
- tým po přihlášení (na http://127.0.0.1:8000/) vidí svoji domovskou stránku a po načtení qr kódu stanoviště příslušné stanoviště
Skvělou zábavu :)
Vyšetřování ztráty třídní knihy specific věci
Neprocházet tyto části kódu, pokud chcete hru testovat!!!
- data/stanoviste.json(aktuálně pouze názvy stanovišť a viditelný popis stanovišť + název templatu)
- hra/templates/hra/stanoviste/*(kromě- **/base, logika za zobrazováním textů)
- hra/logika.py(logika za tlačítky, tedy kdy mají být která tlačítka a jak se má změnit inventář po kliknutí na ně)
- hra/templates/hra/inventar.html(itemy, které může tým vlastnit)
- hra/models.py(od komentáře- # Inventář, databázový záznam inventáře)
- hra/migrations/*(vyplývá z předchozího)
Hesla
(uzivatelske_jmeno: heslo)
- admin:- modraplaneta
- stanoviste
- s1, s2, ..., sn:- asd
 
- tymy:
- t1:- azurova
- t2:- okrova
- t3:- tyrkysova
- t4:- kastanova
- t5:- oriskova
- t6:- zulova
- t7:- matova
- t8:- smaragdova
- t9:- cihlova