Prohození znamének pro lepší čitelnost

This commit is contained in:
Jakub Pelc 2025-03-06 10:24:24 +01:00
parent dbb6d513c8
commit 48fa72a052

View file

@ -103,8 +103,8 @@ Iterujeme přes všechny asteroidy `asteroid` v **pořadí, v jakém byly přid
- V případě kolize provedeme následující:
- Spočítáme vzdálenost: `distance = euclidean_distance(asteroid, racer)`
- Vektor k vytlačení závodníka: `vn = racer.position - asteroid.position`.
- Vzdálenost posunutí: `push_by = distance - (asteroid.radius + racer.radius)`.
- Posuneme závodníka: `racer.position -= (push_by * vn) / distance`.
- Vzdálenost posunutí: `push_by = (asteroid.radius + racer.radius) - distance`.
- Posuneme závodníka: `racer.position += (push_by * vn) / distance`.
- **Přestaneme iterovat** přes asteroidy a posuneme se do další fáze podkroku (řešení kolize s okrajem mapy).
Pokud by tedy loď kolidovala s více asteroidy, vyhodnotíme kolizi pouze s tím, který má nejnižší index.