Prohození znamének pro lepší čitelnost
This commit is contained in:
parent
dbb6d513c8
commit
48fa72a052
1 changed files with 2 additions and 2 deletions
|
@ -103,8 +103,8 @@ Iterujeme přes všechny asteroidy `asteroid` v **pořadí, v jakém byly přid
|
||||||
- V případě kolize provedeme následující:
|
- V případě kolize provedeme následující:
|
||||||
- Spočítáme vzdálenost: `distance = euclidean_distance(asteroid, racer)`
|
- Spočítáme vzdálenost: `distance = euclidean_distance(asteroid, racer)`
|
||||||
- Vektor k vytlačení závodníka: `vn = racer.position - asteroid.position`.
|
- Vektor k vytlačení závodníka: `vn = racer.position - asteroid.position`.
|
||||||
- Vzdálenost posunutí: `push_by = distance - (asteroid.radius + racer.radius)`.
|
- Vzdálenost posunutí: `push_by = (asteroid.radius + racer.radius) - distance`.
|
||||||
- Posuneme závodníka: `racer.position -= (push_by * vn) / distance`.
|
- Posuneme závodníka: `racer.position += (push_by * vn) / distance`.
|
||||||
- **Přestaneme iterovat** přes asteroidy a posuneme se do další fáze podkroku (řešení kolize s okrajem mapy).
|
- **Přestaneme iterovat** přes asteroidy a posuneme se do další fáze podkroku (řešení kolize s okrajem mapy).
|
||||||
|
|
||||||
Pokud by tedy loď kolidovala s více asteroidy, vyhodnotíme kolizi pouze s tím, který má nejnižší index.
|
Pokud by tedy loď kolidovala s více asteroidy, vyhodnotíme kolizi pouze s tím, který má nejnižší index.
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in a new issue